1. کسب خط مشی و دستورالعملهای کلی در زمینه فعالیتهای اداری و مالی از ریاست دانشکده در قالب خط مشی اجرائی دستگاه.
2.بررسی و پیشنهاد تشکیلات تفصیلی امور اداری و مالی بر اساس نیازمندیها.
3.هدایت عملیات و برنامه های اداری و مالی از طریق اعمال نظارت و ارائه راهنمائی های لازم.
4.اشتراک مساعی در تنظیم بودجه با ریاست دانشکده
5.بررسی و تجزیه و تحلیل بخشنامه ها و دستورالعملها و ارائه طریق لازم به واحدهای تحت سرپرستی.
6.ایجاد هماهنگی لازم بین واحدهای تابعه در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی راندمان کار پرسنل.
7.تشکیل جلسات لازم با واحدهای تحت سرپرستی و سایر واحدها و بخشهای دانشکده به منظور هماهنگی در پیشرفت امور.
8.شرکت فعال در جلسات مشورتی و جلسات متشکله در شورای مسئولین دانشکده در جهت رفع مشکلات سازمانی، نظارت و پیگیری امور و ارزشیابی آنها تا حصول نتایج.
9.نظارت و کنترل نحوه هزینه گزاری بر اساس ضوابط و مقررات جاری و بررسی دفاتر و تراز عملیات دانشکده.
10.نظارت، کنترل و رسیدگی به نحوه کار شرکتهای خدماتی.
11.نظارت، کنترل و امضاء احکام، اسناد مالی و تعهدآور اعم از جاری، عمرانی و ردیفها.
12.بررسی اموال و موجودی های نقدی و جنسی دانشکده از طریق کنترل دفاتر و انبارگردانی، حداقل سالی یکبار.
13.تعیین خط مشی صحیح در انجام خدمات اداری و مالی با توجه به سیاستهای کلی دانشگاه.
14.شرکت فعال در دوره های کارآموزی، مهارتی و آموزشی در جهت ارتقاء معلومات و توانمندی های شغلی و بکارگیری نتایج آن در انجام وظایف محوله.
15.انجام سایر امور مرتبط با شغل برحسب نظر مقام مافوق و مطابق مقررات
|