X

معاونت اداری و مالی

    دکتر خلیل عباسی      

      معاونت اداری مالی دانشکده دندانپزشکی     
              

رشته تحصیلی : متخصص ارتودنسی

مرتبه علمی :استادیار

Email:

روزهای ملاقات: شنبه - چهارشنبه

 

 

 


 

شرح وظایف و اختیارات معاونت اداری و مالی

 
 


1. کسب خط مشی و دستورالعملهای کلی در زمینه فعالیتهای اداری و مالی از ریاست دانشکده در قالب خط مشی اجرائی دستگاه.

2.بررسی و پیشنهاد تشکیلات تفصیلی امور اداری و مالی بر اساس نیازمندیها.

3.هدایت عملیات و برنامه های اداری و مالی از طریق اعمال نظارت و ارائه راهنمائی های لازم.

4.اشتراک مساعی در تنظیم بودجه با ریاست دانشکده

5.بررسی و تجزیه و تحلیل بخشنامه ها و دستورالعملها و ارائه طریق لازم به واحدهای تحت سرپرستی.

6.ایجاد هماهنگی لازم بین واحدهای تابعه در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی راندمان کار پرسنل.

7.تشکیل جلسات لازم با واحدهای تحت سرپرستی و سایر واحدها و بخشهای دانشکده به منظور هماهنگی در پیشرفت امور.

8.شرکت فعال در جلسات مشورتی و جلسات متشکله در شورای مسئولین دانشکده در جهت رفع مشکلات سازمانی، نظارت و پیگیری امور و ارزشیابی آنها تا حصول نتایج.

9.نظارت و کنترل نحوه هزینه گزاری بر اساس ضوابط و مقررات جاری و بررسی دفاتر و تراز عملیات دانشکده.

10.نظارت، کنترل و رسیدگی به نحوه کار شرکتهای خدماتی.

11.نظارت، کنترل و امضاء احکام، اسناد مالی و تعهدآور اعم از جاری، عمرانی و ردیفها.

12.بررسی اموال و موجودی های نقدی و جنسی دانشکده از طریق کنترل دفاتر و انبارگردانی، حداقل سالی یکبار.

13.تعیین خط مشی صحیح در انجام خدمات اداری و مالی با توجه به سیاستهای کلی دانشگاه.

14.شرکت فعال در دوره های کارآموزی، مهارتی و آموزشی در جهت ارتقاء معلومات و توانمندی های شغلی و بکارگیری نتایج آن در انجام وظایف محوله.

15.انجام سایر امور مرتبط با شغل برحسب نظر مقام مافوق و مطابق مقررات